Reklamace a vrátení

CHCETE ZBOŽÍ VRÁTIT?

Zboží lze vrátit prostřednictvím odstoupení od kupní smlouvy. Od kupní smlouvy může odstoupit spotřebitel do 14 dnů od doručení zboží. Jak postupovat:

  • zboží zašlete (v původním obalu) na naši adresu: Vulpi, s. r. o., Rinok 81/32, Lokca 02951, Slovensko, +421 907 649 471
  • doporučujeme zboží zaslat doporučeně, abyste měli doklad o odeslání a doručení zboží
  • balíky zaslané na dobírku nebo jako "balíček na poštu" nebudou převzaty
  • rovněž nám zašlete fakturu a kompletně vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy
  • po převzetí zboží a jeho kontrole dostanete vyjádření k odstoupení od smlouvy a budou vám vráceny prostředky (nejpozději v zákonné lhůtě 14 dnů)

CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Standardní zákonná lhůta pro uplatnění reklamace spotřebitelem je 24 měsíců. Jak postupovat:

  • kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@lisakvulpi.cz - ne telefonicky (komunikace musí být v písemné podobě)
  • e-mailem nám zašlete fakturu, podrobný popis vady produktu spolu s fotodokumentací/videem a vyplněným reklamačním protokolem
  • některé reklamace je, vzhledem k povaze vady, možné vyřešit na dálku - v tom případě není potřeba zboží zasílat k nám
  • pokud je potřebné posouzení vady výrobku (oznámíme vám e-mailem), je třeba zaslat fakturu (slouží jako záruční list) a reklamované zboží na naši adresu: Vulpi, s. r. o., Rínok 81/32, Lokca 02951, Slovensko, +421 907 649 471
  • doporučujeme zboží zaslat doporučeně, abyste měli doklad o odeslání a doručení zboží
  • po doručení zboží a posouzení vady výrobku obdržíte vyjádření k reklamaci (nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů)

Tento zkrácený postup vrácení a reklamace nelze považovat za kompletní znění reklamačních podmínek a podmínek odstoupení od smlouvy. Kompletní znění podmínek reklamace a podmínek odstoupení od kupní smlouvy naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.